UPUTE ZA RAD KORISNIKA U ČITAONICI NA STUDIJSKOM I ZAVIČAJNOM ODJELU

Od 25. svibnja 2020. moguće je koristiti čitaonicu na Studijskom i Zavičajnom odjelu, uz pridržavanje svih propisanih higijenskih mjera i uputa HZJZ, dok će čitaonica tiska na Informativno-posudbenom odjelu do daljnjeg ostati zatvorena.

Radno vrijeme čitaonice: radnim danom od 9 do 13 i od 15 do 19 sati te subotom od 8 do 12 sati.

Upute za korisnike prije dolaska u čitaonicu

Preporuča se da korisnici unaprijed rezerviraju mjesto i građu potrebnu za rad u čitaonici elektroničkom poštom studijski@gkka.hr, zavicajni@gkka.hr ili telefonom na 047/412-377. U rezervaciji moraju biti navedena njihova imena i prezimena, brojevi članskih iskaznica, brojevi telefona i vrijeme boravka u čitaonicama.

Preporučeni broj jedinica građe koje se mogu naručiti u jednom danu je pet.

Korisnici koji planiraju dolazak u knjižnicu moraju voditi računa o zdravstvenom stanju te, kako ne bi ugrozili druge, odustati od dolaska ako imaju povišenu temperaturu ili druge smetnje koje mogu ukazivati na simptome zaraze koronavirusom.

Korisnik se pri dolasku javlja na info-pult knjižnice u prizemlju, a u čitaonicu dolazi liftom (3. kat Zavičajni odjel, 5. kat Studijski odjel). Dizalo mogu koristiti najviše dvije osobe istodobno.

Vlastiti materijali koje korisnik unosi u prostor kako bi ih koristio u čitaonici (knjige, skripte i sl.), moraju biti omotani u plastični omot i dezinficirani na ulasku u knjižnicu/čitaonicu.

Upute za korisnike za vrijeme boravka u čitaonici

Pri ulasku u prostor Knjižnice obavezno je dezinficirati ruke sredstvom za dezinfekciju postavljenim na ulazu u čitaonicu.

Tijekom boravka u Knjižnici preporučuje se nošenje zaštitnih maski.

Djelatnik će zabilježiti vrijeme ulaska korisnika u čitaonicu, kontakt podatke i vrijeme napuštanja čitaonice. Te su informacije, u slučaju otkrivanja oboljelog koji je boravio u čitaonici u određeno vrijeme, potrebne epidemiolozima, kako bi što brže mogli identificirati i kontaktirati kontakte oboljelog te provesti mjere sprečavanja daljnjeg širenja infekcije.

U čitaonici je osiguran razmak između ograničenog broja korisnika. U prostoru je, stoga, uz jednog djelatnika, dopušten boravak najviše 12 korisnika istovremeno.

U čitaonici su utvrđena mjesta za rad korisnika natpisom Mjesto za rad.

Građa knjižnice koju korisnik koristi više dana u prostoru čitaonice odlaže se u posebnu vrećicu označenu korisnikovim podacima te mu se prilikom nastavka korištenja predaje u vrećici.

Usluga brzog povrata građe (tzv. drive-in povrat) ukida se u dosadašnjem obliku. Svu građu moći ćete vratiti na šalteru Informativno-posudbenog odjela te isto tako preuzeti građu naručenu putem e-pošte.

Korištenje korisničkih računala još uvijek nije moguće.

Zahvaljujemo na razumijevanju.